van Scuba naar Skybar - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dennis Wegberg - WaarBenJij.nu van Scuba naar Skybar - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dennis Wegberg - WaarBenJij.nu

van Scuba naar Skybar

Door: Dennis en Franka

Blijf op de hoogte en volg Dennis

25 Juli 2013 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,

Dit is alweer ons laatste verslag over onze reis door Thailand.

De afgelopen vijf dagen zijn voorbij gevlogen op het prachtige eilandje Ko Tao. We hebben de dagen besteed aan het volgen van een duikcursus. Nu denk je misschien, wie gaat nu studeren op vakantie??? Wij dachten hetzelfde, tot we op het eiland waren. Als we geen cursus zouden volgen, waren we twee van de weinigen. En het studeren op vakantie viel ook wel mee, als je nagaat dat je dit op het strand van een tropisch eiland moet doen. Bovendien was de sfeer rondom het duiken helemaal te gek.

We moesten elke dag vroeg uit de veren om te gaan duiken en technieken te oefenen. De eerste dag oefenen in het zwembad en theorie doornemen. Vervolgens twee dagen in open water en examen afleggen. Het klinkt zwaar, maar de duikomgeving was werkelijk een plaatje en het examen was wel te doen. We zijn tot een diepte van 14m geweest en hebben de mooiste vissen en koralen gezien. Waaronder Franka's favoriet, Nemo! :) 's Avonds hadden we ook nog genoeg vrije tijd om ons tegoed te doen aan heerlijke gerechten en de beste cocktails van Thailand ;) Al met al hebben we een tijd op het eiland gehad om nooit te vergeten.

Gisteren hebben we onze weg naar Bangkok terug gevonden, waar we onze reis in stijl wilden afsluiten. Dit deden we door een bezoek te brengen aan de Skybar waar Hangover II opgenomen is. Deze bar heeft een plek op de 64e verdieping van een Jetset-hotel. We voelden ons opeens weer arme sloebers...
De cocktails die we er dronken waren welliswaar een rib uit ons lijf, maar ze smaakten wel erg goed als je er een uitzicht over heel Bangkok bij krijgt.

Vandaag doen we het lekker rustig aan en wachten we tot we vanacht het vliegtuig in mogen stappen.

Groetjes,

Franka en Dennis