2 donkere dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dennis Wegberg - WaarBenJij.nu 2 donkere dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dennis Wegberg - WaarBenJij.nu

2 donkere dagen

Door: dennisvanwegberg

Blijf op de hoogte en volg Dennis

24 Februari 2011 | Nederland, Amsterdam

De afgelopen twee dagen stonden in het teken van: "zo snel mogelijk naar het noorden reizen". Het waren dan ook twee dagen met weinig tot geen activiteiten.

Gisteren zijn we vanuit Kaikoura naar de veerboot-terminal in Picton gereist. Vanuit hier zijn we overgestoken naar Wellington, waar ik 's avonds ging trainen bij het lokale bjj team. Hier ben ik echter ongelukkig met mijn hoofd tegen een uitwendige hoek van een muur in de dojo "geknald", waardoor ik nu 3 hechtingen in mijn hoofd heb. Dit beperkt mijn toekomstige activiteiten nogal, omdat mijn hoofd nu niet nat mag worden. Ik had nog enkele activiteiten op de planning die ik nu dus niet kan doen. Verder is dit weer een ervaring en een aandenken erbij van mijn geweldige reis.

Verder zijn we vandaag doorgereist naar Rotorua waar ik al een keer geweest ben. Tussendoor zijn we weer gestopt bij de Huka falls, de waterval die ik ook al gezien had. Desalniettemin blijft het een mooie ervaring om een waterval aan het werk te zien, die 200.000 liter per seconde uitspuwt. Dit is gelijk aan het vullen van 5 olympische zwembaden per minuut.

Morgen reis ik door naar Thames waar weer "nieuwe" ervaringen op mij wachten, waardoor ik mijn reisverslagen weer iets interessanter kan maken. Hopelijk wordt het wel beter weer, want vanaf mijn reis vanuit Christchurch heeft het nog elke dag geregend.

• 24 Februari 2011 - 18:56

Johan En Sandra:

Wat jammer dat het weer nu slechter is en dat je de laatste dagen van je geweldige reis nog gewond raakt. Hopelijk gaat verder alles goed en kun je deze week evengoed nog genieten van alles. Doe verder voorzichtig en we zien je gauw weer.

Heel veel grtz