De oneindig durende heenreis - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Dennis Wegberg - WaarBenJij.nu De oneindig durende heenreis - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Dennis Wegberg - WaarBenJij.nu

De oneindig durende heenreis

Door: dennisvanwegberg

Blijf op de hoogte en volg Dennis

02 Februari 2011 | Singapore, Singapore

Na het afscheid op schiphol van mijn "sjatje" overweldigde me toch even het gevoel: "waar ben ik aan begonnen". Je staat er vanaf dat moment toch helemaal alleen voor en hebt geen vangnet meer om in terug te vallen als je niet oplet. Tijdens mijn powernaps op het vliegveld hield ik mijn bagage dan ook dicht tegen me aan, zodat niets onopgemerkt gestolen kon worden.

Na twee uurtjes gerust te hebben op het vliegveld, ben ik in Singapore het centrum in gegaan. Hiervoor moet eerst een uitgebreidde aanvraag gedaan worden, zodat men weet dat je in het land geweest bent. Ookal is het voor een paar uurtjes.
Singapore is naar mijn mening een erg interessante stad. Zo ben ik naar 'Marina Bay' geweest waar men een aantal hoogwaardige gebouwen aan het plaatsen is. Verder heb ik nog over het "Wallstreet" van Singapore gewandeld tussen duizenden aziaten in een pak. Er interessant om te zien allemaal.

Het vervolg van mijn vliegreis verliep soepel. Het eten was goed, service was ook prima en entertainment in de vorm van films was erg uitgebreid. Ik heb in totaal maar liefst 8 films gekeken tijdens mijn vliegreis en heb er nog een aantal te gaan voordat ik het gehele assortiment van Singapore airlines gezien heb.

Maar eindelijk zit de lange reis naar Auckland er nu toch op. Na 25 uur vliegen en 14 uur rondzwerven in Singapore ben ik dan toch aangekomen op de plaats waar mijn rondreis door Nieuw Zeeland zal starten.
Na een uurtje slaap en een frisse douche ga ik de stad verkennen.


  • 02 Februari 2011 - 07:31

    Iris D.:

    Hee Dennis!

    Wat leuk dat je ook een waarbenjij.nu hebt, ik zal je verhalen gaan volgen! Geniet van de tijd dat je daar bent, maar dat komt vast en zeker goed!

    Xxx Iris

  • 02 Februari 2011 - 08:26

    Franka:

    Hey mup, ik zie net de foto's en het reisverslagje!! Gelukkig is de reis goed gegaan, en nu kan je gaan genieten van wat je daar allemaal te zien krijgt!!! Veel plezier daar en voor straks slaap lekker..:)
    xxxxxxx Franka

  • 02 Februari 2011 - 10:21

    Els En Lei:

    Ha Dennis je avontuur is al begonnen zag ik net. Wij wensen jou heel veel plezier en we gaan al je verhalen volgen !

  • 02 Februari 2011 - 17:08

    Mam:

    ha Dennis we hebben je verslag gelezen,tot nu toe erg vermoeiend he het reizen.
    Rust tussendoor ook wat uit.
    Ik vind het erg fijn dat wij je verslagen kunnen lezen, zo weten we iets van jou en de reis.
    Kusjes xxxxx mam en pap.

  • 02 Februari 2011 - 19:11

    Johan En Sandra:

    Hey Dennis, wat leuk deze site, wij zullen je verhalen zeker volgen. Geniet van je welverdiende avontuur.
    Liefs Johan en Sandra

  • 02 Februari 2011 - 19:30

    Nick V W:

    Ey man.... vette shit, geniet ervan;) Het zou niet goed zijn als ik je verhalen niet zou volgen he 'brother'.

    Gr.

  • 02 Februari 2011 - 19:45

    Ceciel:

    Ha Dennis,
    Je verhaal al te kunnen lezen en de foto's al meteen te kunnen bekijken is heel fijn. Jou daar te zien voor zo'n gebouwen dat is indrukwekkend en onvoorstelbaar. We zullen je zeker blijven volgen. Veel plezier en pas goed op jezelf. Knoevel Ceciel

  • 03 Februari 2011 - 09:58

    Peter:

    Hoi Dennis.

    Wat jij nu doet is een leuk avontuur, toch net iets anders als een vakantie.
    Ik hoop dat je er met volle teugen van kan genieten, het weer is in elk geval beter als bij ons.
    Kijk goed uit en veel plezier.

    groetjes Peter.

  • 03 Februari 2011 - 15:37

    Cien :

    Ha Dennis, sjiek dat we jou kunnen volgen. Geniet van dit avontuur maar doe ook een beetje voorzichtig. Dit neemt in ieder geval niemand je meer af.
    Groetjes Cien en Jan

  • 03 Februari 2011 - 15:44

    Opa En Oma:

    Hoi Dennis, veel liefs van opa en oma. Heb maar veel plezier, hopelijk zien we je straks weer terug. Wees voorzichtig.
    Groetjes van opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dennis

Actief sinds 11 Jan. 2011
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 32891

Voorgaande reizen:

29 Juli 2018 - 23 Augustus 2018

United States of America

19 Juni 2017 - 07 Juli 2017

Zuid-Amerika "on a shoestring"

09 Juli 2016 - 27 Juli 2016

Tanzania 2016

16 December 2015 - 22 December 2015

Ierland 2015

08 December 2014 - 06 Februari 2015

Rondreis Australie

06 September 2014 - 13 September 2014

Naar de Top voor Kika

06 Juli 2013 - 26 Juli 2013

Thailand 2013

05 Augustus 2012 - 25 Augustus 2012

Scandinavie en Schotland 2012

31 Januari 2011 - 02 Maart 2011

Mijn eerste grote reis: Nieuw Zeeland 2011

Landen bezocht: